עונת הסקי לעולם אינה נגמרת וזאת מכיוון שבכל מקום בעולם ובכל נקודת זמן, תמיד אפשר להגיע לאתר סקי וליהנות מחדוות הסקי. אחד האביזרים החשובים ביותר במהלך הסקי הוא הכפפות ובדיוק על זה נרצה לדבר היום. הצטרפו אלינו וקבלו את הטיפים הטובים ביותר לבחירת כפפות סקי אשר עתידות לשמש אותך למשך זמן רב.

  • תקציב - בחירת כפפות סקי חייבת להתחיל בהגדרת תקציב ייעודי לטובת העניין. זה מאוד מפליא אנשים אשר אינם עוסקים בסקי על בסיס קבוע אך טווחי המחירים כה גבוהים ולכן חשוב מאוד להיערך בהתאם ולהגדיר את התקציב המקסימלי אותו תהיו מוכנים להשקיע בכפפות סקי.
  • מידה – אם חשבתם שכדאי לרכוש כפפות במידה אחת גדולה יותר כדי שהן ישמשו אתכם גם בעוד שנה או שנתיים אז אנחנו רוצים לבשר לכם שאתם עושים החלטה גרועה מאוד. כפפות סקי חייבות להיות במידה המתאימה ביותר וזאת כדי שלא תאלצו להתעסק איתן במהלך הסקי ושלא יהיה חשש כי הן יעופו במהלך הירידה במדרון. מדדו את הכפפות והתאימו אותן בדיוק מושלם לכף היד שלכם.
  • אחריות – כפפות אשר אינן מגיעות עם אחריות הן לא כפפות שאתם רוצים לקנות ולכן רכשו כפפות רק בחנות המעניקה לכם אחריות. יש לא מעט יצרנים זולים אשר אינם מציעים אחריות וכאשר היצרן "מתנער" מהמוצר שלו ולא עומד מאחוריו, יש (לרוב) סיבה מספיק טובה לכך...
  • אטימות – רמת האטימות של הכפפה שלכם צריכה להיות מושלמת ואתם חייבים לוודא כי הכפפה לא תאפשר כניסה של נוזלים או לא תהייה אטומה באופן מוחלט. אתם לא רוצים להגיע למצב בו הכפפה אינה אטומה, נוזלים חודרים ואתם מאבדים טמפרטורות או מרגישים שלא נעים בתוך הכפפה.
  • איכות – השאיפה שלכם תמיד צריכה להיות כפפה איכותית וכזו שתשמש אתכם לפחות בשנים הקרובות. החוק מאוד פשוט: מה שבזול עולה ביוקר וזה פשוט נכון במקרה של כפפות סקי.
  • רמת חימום – חשוב מאוד להבין איזו רמת חימום מעניקה כל כפפה, ככל שרמת החימום תהייה גבוהה יותר, כך איכות הכפפה תהייה גבוהה יותר.

לסיכום, כאשר הגיע הרגע המשמח לרכוש כפפות סקי, עקבו אחר הטיפים אשר סקרנו לעיל ותוכלו להיות בטוחים כי אתם עושים רכישה חכמה. אומנם הפיתוי לרכוש כפפות זולות קיים אבל זכרו כי מדובר בבטיחות שלכם ולעיתים כפפה היא מה שיפריד בינכם לבין פציעה במהלך הסקי. בהצלחה במדרונות הלבנים!