כולנו אוהבים לשבור את השגרה מידי פעם ולצאת לטיול מהנה. עבור ישראלים רבים, מדינות אירופה הפכו ליעד תיירותי פופולארי ומבוקש ביותר, כאשר האופציה לשלב גלישת סקי, הופכת את החופשה למהנה אף יותר. אז בין אם ראיתם שלג רק בתמונות ובין אם אתם גולשים מנוסים, ריכזנו עבורכם כמה יעדים שווים לגלישת סקי באירופה

 

ברוכים הבאים לאירופה

כולנו מנהלים שגרת חיים תובענית ובמקצב גבוה, כשמידי פעם אנחנו אוהבים לעצור את הכול, לקחת פסק זמן ולהירגע. אמנם בזמן הקורונה אפשרויות הבילוי והפנאי שלנו הצטמצמו באופן משמעותי, אך עם החזרה ההדרגתית לשגרה, זה הזמן לחזור לנופש שכולנו אוהבים – טיולים מאורגנים לחו"ל.

אירופה היא אמנם הקטנה מבין היבשות, אך רבות ממדינות אירופה שופעות בנופים עוצרי נשימה, ארכיטקטורה מגוונת, אתרים היסטוריים מרשימים ושלל אטרקציות נוספות. כך, טיולים מאורגנים לאירופה, הפכו ליעד תיירותי מבוקש ופופולארי בקרב ישראלים רבים, בין היתר בגלל האפשרות לראות וליהנות משלג "אמיתי" ופעילות גלישת הסקי המוצעת במדינות אירופאיות רבות.

 

חופשה בלבן

השלג הלבן והנוצץ הוא מחזה שאנחנו, כישראלים, מאוד אוהבים לראות ולחוות, היות וזה מראה שלא כל כך נפוץ אצלנו, לפחות לא כמו ברמה ובכמות כמו שיש למדינות אירופה להציע. כך, "חופשה בלבן" באמצעות טיולים מאורגנים אל עיירות ציוריות ומושלגות, הפכו לדבר הכי חם ופופולארי בחודשי החורף הקרים.

כשהכול קר וקפוא מסביב, אפשרויות פעילויות הנופש והאטרקציות הן די מוגבלות, אך כשניתן לרתום את תנאי השטח המושלג וההררי לטובתנו, הרי שקיבלנו חוויית גלישת סקי, המתאימה לכל אחד, ללא הבדלים מבחינת הגיל או הכושר. אז מהם יעדי הסקי הכי שווים שיש לאירופה להציע לנו?

 

יעדי הסקי הכי שווים באירופה

  • צרפת – נחשבת לאחד מאתרי הסקי הגדולים בעולם, אשר מעבר לפעילות הגלישה גם מציעה אוכל מסורתי, נופים קסומים ושלל אטרקציות תיירותיות. בין אתרי הסקי המומלצים בצרפת נכללים: קורשבל - המורכב מארבעה כפרים, הנקראים כל אחד של שם גובהו במטרים ו – אתר שאמוני, השוכן למרגלות המון בלאן ובעל הפסגה הגבוהה ביותר באזור מערב אירופה.

 

  • שווייץ – אין ספק שאם אתם מחפשים אתר סקי הנראה כמו גלויית נוף חורפית, הרי שהאתרים שיש לשווייץ יתאימו במיוחד בשבילכם. בין האתרים הפופולאריים ביותר בשווייץ תוכלו למצוא את עיירת סנט מוריץ, הנחשבת למפורסמת ביותר בשווייץ ואת אתר אנגלברג, המציע כ- 82 ק"מ של מסלולי גלישה המתאימים לכל המשפחה.

 

  • איטליה – מרכזי הסקי באיטליה מחולקים ל -2 מתחמים גדולים: "שביל החלב" ודולמיטים. אתרי הסקי הללו נמצאים במרחק של כ- 3 שעות נסיעה ממילאנו ומאפשרים לכם ליהנות גם מהקסם הציורי של העיירות האיטלקיות באזור.

 

מתי הכי מומלץ לצאת לחופשת סקי?

לאחר שגרמנו לכם לחשק לעזוב את הגלישה באינטרנט ולהתחיל לגלוש באמת, כדאי שתדעו כי עונת הסקי מתחילה בסוף נובמבר וממשיכה עד מאי. לרוב, תאריכים אלו יוצאים בזמן חופשת הפסח אצלנו ולכן כדאי להתכונן מראש ולהזמין חבילת סקי מפנקת וחווייתית לכל המשפחה.