חופשת הכל כלול 


חופשת הכל כלול ידוע בתור חופשה שמועדפת על ידי לא מעט אנשים. הסיבות להעדפה של חופשות הכל כלול רבות, העיקרית היא הסיבה שלא צריך לחשוב יותר מידי איך ואיפה לאכול או לשתות. חופשה זו היא חופשה בה כל או לפחות מרבית מרכיבי החופשה כבר כלולים בתשלום (בדרך כלל המרכיבים הם מלון,טיסה, ארוחות, טיולים ואטרקציות שונות). בחופשות מסוג זה מאוד נוח להתארח עם ילדים, הסיבה היא כי בדרך כלל קיים מבחר רחב של אוכל ושתייה שיספקו את הילדים, וכמובן גם את ההורים שלא יצטרכו לדאוג לחיפוש מסעדות ובתי קפה. נוסף לכך בדרך כלל יש הפעלות רבות לילדים שיעסיקו אותם במהלך החופשה. מבחינת ההורים התשלום בדרך כלל כולל את מרבית האטרקציות ולכן לא יהיה צורך בהוצאות נוספות ! דבר שמקל בהבנה כמה החופשה תעלה – ולא מצריך מחשבות נוספות במהלך החופשה, אלא ניתוק מוחלט מהכל וריכוז מלא בחופש !

הכל כלול גם בחורף

 

אצל חלק גדול מהאנשים חופשת הכל כלול מתקשרת לקיץ וזו לא טעות – מכיוון שזהו הסוג הנפוץ של חופשות הכל כלול, אך נפתיע אתכם ונספר שחופשת הכל כלול קיימת גם לחובבי החורף !
חופשות אלו בחורף לא שונות מאוד מחופשות הכל כלול בקיץ. בדרך כלל כמות הארוחות יישארו זהות והשוני יהיה באטרקציות. חופשות אלו בחורף בדרך כלל יכללו כניסות לאתרי סקי איכותיים, שיעורי סקי לילדים וגם להורים. כמו בקיץ גם בחורף יהיו לא מעט הפעלות לילדים שיאפשרו להורים לגלוש על המדרונות ההרים. בחופשות הכל כלול בחורף אתם לא חייבים לגלוש, ניתן גם ליהנות מטיולי שלג ונופי שלג מרהיבים או בחופשה רגועה לצד האח החם בלובי או במסעדה של המלון.


הכנות לחופשת חורף 


כאשר מתכוננים לחופשת חורף, לא משנה אם זו חופשת סקי או חופשה רגועה חשוב להיערך בהתאם. אם מדובר בחופשה רגועה שלא כוללת גלישה או פעילות אקטיבית נמליץ להצטייד בביגוד חם, בנוסף נמליץ תמיד לקחת ביגוד נוסף להחלפה במקרה שהבגדים יירטבו בזמן אחד הטיולים. אם תבחרו לצאת לחופשת סקי נמליץ לכם להצטייד בציוד סקי שיתאים בדיוק לחופשה שלכם, ויאפשר לכם גם ליהנות מהגלישה, וגם להיות בטוחים שלא תתקררו כי בחוץ קר !


צ'ק ליסט ציוד לחופשת סקי 

  • נעליים – עדיף נעליים גבוהות שיהיו אטומות למים
  • כפפות
  • כובע שיכסה את האוזניים
  • גרביים עבות
  • משקפי סקי – רבים לא יודעים, אך בהרים המושלגים יש השתקפויות רבות של קרינת השמש ולכן חשוב להגן על העיניים.

    לסיכום, יש מגוון רחב של חופשות הכל כלול כמו בקיץ כך גם בחורף. חופשות שיכולות להתאים לכל אחד, בין אם חופשה אקטיבית שכוללת סקי וטיולים או חופשה רגועה שכוללת ישיבה רגועה בשטח המלון ושילוב טיולים קלים באזור.