רגע לפני שאתם יוצאים לחופשת הסקי שלכם שתכננתם מבעוד מועד, חשוב מאד להבהיר ולהדגיש כי עליכם להצטייד בציוד מיוחד לטובת גלישת הסקי. מאחר ובישראל לא באמת יודעים מה הן הטמפרטורות הקרות, שלא נאמר הקפואות, המון פעמים ישנה נטייה להקל ראש ולחשוב שבגדים חמים מארון הבגדים שלכם, יספיקו לנסיעה למדינות קרות לביצוע הסקי. חשוב לדעת: לטובת גלישת הסקי, ישנו ציוד מיוחד שבא להעניק לכם בטיחות והנאה מהגלישה – השתמשו בו!
 

חליפת הגלישה שלכם – כאן מתחיל ציוד החובה

הדבר החשוב ביותר בעת שמדובר על ציוד לטובת גלישת הסקי, הוא חליפת הגלישה שלכם. חשוב לזכור כי בעת שאתם גולשים, מדובר על פעילות ספורטיבית מאומצת באזורים קרים, לעתים אף קפואים, כך שעליכם להצטייד ולהבטיח כי טמפרטורת הגוף שלכם תהיה תקינה מבלי שתזיעו מצד אחד וכמובן לא תרטבו מהשלג מצד שני . תוכלו גם לקנות מעיל ומכנסיים בנפרד, ולאו דווקא חתיכה אחת כדוגמת החליפות של פעם. זכרו, חיסכון בכסף ע"ח הרמה הטכנית של הביגוד בכל הקשור ללבוש שלכם אינו בא בחשבון, ואם חשבתם כי מעיל מפנק שיש לכם או חרמונית יסייעו לכם, הרי שלא זה המקרה. לא בכדי יש ציוד למטיילים – השתמשו בו!

 

גרביים, כפפות וקסדה

גם כאן, חשוב להבין כי אין מקום לקיצורי דרך, וגרביים חמות אותן אתם לובשים בחורף, אינן מתאימות כלל לגלישת הסקי. מדובר על גרביים עבות וארוכות במיוחד, הכוללות שדרוגים ושיפורים על מנת להבטיח לכם גלישה נעימה וחמימה. באשר לכפפות, גם הן חובה וגם להן תפקיד חיוני במידת ההנאה שלכם מהגלישה. לא תרצו לעשות סקי בעת שהידיים שלכם קופאות וצונחות לטמפרטורה בלתי נסבלת. הכפפות המתאימות לגלישת הסקי עברו תחת תקנים מחמירים, על מנת להבטיח לכם גלישה אידיאלית, כך שאל תנסו להביא כפפות מהבית – יהיו חמות ככל שיהיו.
 
מאחר והבטיחות שלכם היא מטרת העל, הרי שחובה להצטייד גם בקסדה. אם ההנחה הייתה כי הקסדה הינה אביזר לילדים בלבד, הרי שכעת חובת חבישת הקסדה חלה על כולם – ילדים ומבוגרים כאחד. זכרו, אין כל חשיבות לעובדה אם אתם גולשים מקצועיים או לא – מדובר על ספורט המגלם בתוכו סיכונים שונים לרבות נפילות חזקות, כך שחשוב להגן על עצמכם ולהבטיח כי החוויה שלכם מגלישת הסקי תהיה חוויה טובה ובטוחה.
 

הציוד – המפתח לחוויה שלכם