בדומה למה שקרה בענף הסקייטבורד – בו מקצועני שנות ה-80 הפכו לבעלי מותגים עצמאיים והתרחקו מהקונצרנים וחברות הענק , כך גם עולם הסנובורד מיישר קו: מה שטוני הוק עשה עם בירד האוס, ולנס מאונטאין עם הפירמה כך גם בסנובורד. הדור החדש של המותגים נמצא כולו בידיהם של מקצועני שנות ה-90 ואגדות הענק של שנות ה-2000, אותם גולשים שבצעירותם "פירנסו" את המותגים הגדולים, עם בגרותם פרשו לעשות לביתם.

הדור החדש של המותגים נמצא כולו בידיהם של מקצועני שנות ה-90 ואגדות הענק של שנות ה-2000

הבולטים שבהם הם :
לקריאה מלאה אודות המותגים לחצו כאן