ענפי ספורט החורף הפופולאריים והממכרים ביותר בשנים האחרונות הם הסנובורד והסקי. רבים נמשכים אליהם משום יופיו של השלג, האהבה שלהם לחורף, ההנאה שלהם מאותו ספורט שמזרים את האדרנלין בדם ועוד.  במאמר זה תוכלו לקרוא אודות כל אותן נקודות חשובות אודות כפפות סקי, כפפות סנובורד ועוד. הבה נתחיל!
 
כפפות לסקי ולסנובורד – על מה מדובר?
כפפות סקי וסנובורד נועדו להגן על הידיים מפני המגע עם השלג והטמפרטורות הקרות, שכן האצבעות רגישות  ביותר לקור. הכפפות מספקות הגנה מפני הרטיבות והקור ושומרות על חום כף היד. כיום, קיים היצע גדול של כפפות סקי וסנובורד ותמיד חשוב לבחור בכפפות גמישות, בהן יש שכבת בידוד ושכבה אטומה.
 
הטיפים שלנו אליכם לבחירת כפפות לסקי וסנובורד
  1. קבלת החלטה לגבי תקציב – טרם תהליך בחירת וקניית הכפפות המתאימות חשוב להחליט על אותו התקציב המתאים לקניית כפפות סקי או סנובורד. נכון להיום ניתן למצוא כפפות המוצעות במחירים של עד כמה מאות שקלים חדשים וכפפות המוצעות באלף ₪ ויותר.
  2. לא מוותרים על איכות - הכפפות האיכותיות ביותר לספורט הסקי והסנובורד יהיו כפפות שמבטיחות טכנולוגיית חימום מיוחדת, בידוד 40 גרם מיקורפייבר סינטטי פרימה לופט, ממברנה שאטומה למים וכזאת העשויה מעור משובח. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.
  3. בוחרים כפפות אטומות – אין זה משנה עד כמה כפפות סקי צבעוניות ומרשימות, הדבר החשוב ביותר הוא האטימות של הכפפות. אין להתפשר על רמת האטימות של הכפפות למים. שכן, כל חדירה של מים לכפפה יכולה להוריד את הטמפרטורה של האצבעות במהירות ולהקשות עליכם לבצע את הספורט המהנה.
  4. היתרון של כפפות שרוול ארוך – כפפות שרוול ארוך הן כפפות שנכנסות היישר אל תוך הבגד ומונעות כל מצב של חדירת נוזלים או אוויר אליהן ובכך מבטיחות עמידות לאורך זמן ובידוד מעולה.
  5. לא קונים ללא אחריות – תמיד יש לוודא שקיימת אחריות של חצי שנה לפחות (אחריות של שנה אידיאלית), ומה האחריות כוללת.
  6. לא מתפשרים על רמת חימום – ככל שדרגת החימום תהיה גבוהה יותר, כך הכפפה איכותית יותר.
  7. תמיד בוחרים במידה הנכונה - תמיד יש לבחור בכפפה במידה הנכונה ליד שלכם וזאת על מנת להבטיח שהכפפה לא תיפול באמצע הספורט או תחשוף חלקים מהיד שלכם. נכון להיום יש אפשרות לבחור כפפות במידות S ועד XL המתאימות לידיהם של נשים, גברים וילדים.
  8. נמנעים מפציעה של שורש כף היד – אחת הפציעות השכיחות ביותר בספורט הסנובורד היא נקע של שורש כף היד (או שבר). הדרך הטובה ביותר למנוע פציעה זו היא הגנה פנימית. נכון להיום ניתן לקנות כפפות סנובורד עם מגנים.
  9. לא קונים כפפות זולות של יצרן לא מוכר – רכישת כפפות סקי של חברה מוכרת ובעלת מוניטין מוצלח תבטיח לכם איכות ושמירה על חום כף היד.
  10. היצע ומומחיות – יצרנים שמציגים קטלוג בו יש היצע גדול ומגוון רחב של כפפות , הם בדרך כלל יצרנים בעלי מומחיות בתחום מוצרים ואביזרים לספורט הסקי והסנובורד.
 קניה נעימה!