חופשות סקי הפכו בשנים האחרונות מחופשה לעשירים בלבד לפעילות פנאי אותה רבים מבני ל מעמד סוציואקונומי נהנים לקיים. הטיסות לאתרי הסקי הפופולריים באירופה הביאו רבים להתעניין ולרכוש ציוד שיתאים לפעילות הסקי – מגלשיים או סנובורד, מעילים, אביזרי מיגון וכדומה. עם זאת, אף על פי שבדרך כלל רכישת הציוד היא החלטה משתלמת, לא לכולם יש היכן לאחסן אותו בתקופות בהן אין בו שימוש.

 

לקנות או לשכור?

רבים מאלה שבוחרים לבלות את חופשותיהם באתרי הסקי באירופה ובמקומות אחרים, מתחבטים בשאלה האם נכון ומשתלם יותר לקנות ציוד סקי, או שכדאי להשכיר ציוד בכל חופשה מחדש מאתרי הסקי עצמם. שתי האפשרויות כרוכות בהוצאה גבוהה יחסית. עלות של ציוד סקי איכותי יכולה להיות גבוהה, וזאת מפני שמדובר בציוד המיוצר מחומרים איכותיים ועמידים לתנאי מזג האוויר הקיצוניים. עם זאת, גם השכרה של ציוד סקי בכל חופשה מחדש כרוכה בעלות לא מבוטלת מפני שאתרי הסקי גובים פרמיה גבוהה.

 

אחסון בבית

האפשרות הטבעית והסטנדרטית עבור מי שגר בדירה ולא בבית פרטי הוא אחסון בתוך הבית או הדירה. עם זאת, אחסון ציוד סקי בתוך הבית עלול להיות כרוך בוויתור על חללי אחסון משמעותיים שיפחיתו מהיצע שטח האחסון בבית באופן ניכר. יש לזכור כי השימוש בציוד הסקי בדרך כלל מוגבל לפעם עד פעמיים בשנה, וכי ביתר הזמן הציוד עומד ללא שימוש. בנוסף, יש לקחת בחשבון שאחסון של ציוד כל יקר צריך להיות בעל תנאים מותאמים לציוד עצמו, כלומר שלא ייחשף כלל לפגעי מזג האוויר. לכן, ייתכן שבחירה באפשרות של מחסן גינה מומלץ תהיה עדיפה עבור רבים.

 

מחסן גינה

למי מאיתנו שיש אפשרות להציב מחסן גינה לאחסון ציוד הסקי, דוגמת מגלשיים או סנובורד, ייתכן שזו תהיה האפשרות הטובה ביותר. מחסן לגינה למעשה מדמה תנאי אחסון של פנים הבית, אך ללא הצורך להותיר מקום פנוי בחללי האחסון שבתוך הבית. מחסן הגינה מגן על ציוד הסקי היקר מפני פגעי מזג האוויר. כמו כן, היות שהשימוש בציוד אינו תכוף, אין זה נורא כל כך אם הוא יאוחסן בשטח אחסון מחוץ לבית.

 

סוג המחסן

כאשר אתם קונים מחסן לגינה שנועד עבור אחסון ציוד הסקי שלכם, נכון יהיה לבחור ברכישת המחסן מחנות המתמחה בציוד הסקי או לפחות מבינה בתחום. בשל תכונותיו הייחודיות של ציוד הסקי, חנות כזו תהיה האפשרות הטובה ביותר עבור רכישת מחסן שישמש לאחסון שלו. בנוסף, יש לקחת בחשבון שקנייה של מחסן לגינה עבור ציוד הסקי היא רכישה שתתבצע לעתים רחוקות, וייתכן שאפילו רק פעם אחת בחיים. לכן, כאשר אתם פונים לרכוש מחסן חדש, לא נכון יהיה להתפשר ולבחור באפשרות זולה ומתפשרת שלא תספק את צרכיכם לאורך השנים. כדאי להשקיע ולבחור במחסן איכותי שיהיה עמיד לשנים רבות.