חופשת סקי בלי סקי - טיולים מומלצים לפני שהמפלס של השלג יעלה

אתרי סקי ממוקמים באזורים הרריים פסטורליים שמאופיינים בנופים קסומים ושלל מסלולי טיול. יש הרבה מה לעשות באתרי סקי פרט לגלישה. אם נכפתה עליכם חופשת סקי בלי סקי או שבחרתם בעצמכם שלא לגלוש במדרונות המושלגים – צפויה לכם חופשה לא פחות מהנה, אטרקטיבית ועשירה בחוויות. אתרי הסקי של אירופה פועלים במתכונת של כפרי נופש עם שירותי ספא, בריכות מחוממות, מרכזי קניות, מסעדות טובות, סדנאות, אטרקציות לילדים ואפשרויות לטיולי שטח בכל דרגות הקושי.

דוגמה טובה של יום כיף זוגי בחורף

גם אם שניכם אוהבים מאוד סקי כדאי לפנות לפחות יום אחד בחופשה לטובת בילוי משותף. התקשורת הזוגית מוגבלת מאוד בעוד שניכם גולשים במדרונות המושלגים. קחו לעצמכם הפוגה מהגלישה לטובת זמן איכות זוגי. יום כיף זוגי בחורף נתחיל בארוחת בוקר טובה ונמשיך אל טיול רגלי באזור. בשעת צהריים נבחר באחת מהמסעדות של אתר הסקי וניהנה מארוחת טובה (כולל קינוח). לאחר הארוחה נרשה לעצמנו להתפנק עם שנת צהריים ונמשיך את היום אל עיסוי זוגי בספא. כעת כאשר הערב יורד נשב ליד האח באחד מבתי הקפה עם ספלים של שוקו חם.

טיולי שלג בחודשים בהם אתרי הסקי סגורים

פתיחת אתרי הסקי לגלישה מותנית בהצטברות של כמות שלג. כל עוד אין מספיק שלג לא ניתן לאפשר גלישת סקי. אותם חודשים בהם האתר אינו פתוח לגלישה הם הזדמנות להזמין חופשת סקי בלי סקי במחירים שווים לכל כיס. אתרי הסקי בחלקם פתוחים גם מחוץ לעונת הסקי במתכונת של כפר נופש. חופשת סקי בלי סקי תכלול טיולי שלג קסומים, ביקורים במסעדות, פינוקי ספא ואטרקציות נוספות. אתרי הסקי בחלקם ממוקמים באזורים אידאליים לטיולים. נצלו את החודשים בהם האתר סגור לגלישה לטובת טיולים בשטח. חשוב להדגיש שכאשר האתר פתוח לגלישה לא תתאפשר גישת מטיילים אל מדרונות השלג. 

חופשת סקי בלי סקי, מה בכל זאת אפשר לעשות?

אם רק תשאלו תגלו שיש בכל אתר סקי הרבה יותר ממדרונות מושלגים. בעונה וגם מחוצה לה מציעים האתרים פסטיבלים, תחרויות ספורט, סדנאות בישול, מסעות קולינריים וחוויות מדהימות של לינה באיגלו, טיול במזחלת כלבים, טיפוס על קרחונים, מסע אופנועי שלג ואפילו טיסה במסוק. אם אתם פחות נהנים מפעילות אקסטרים תכננו לעצמכם חופשת סקי בלי סקי עם הרבה שעות של פינוקי ספא (עיסויים, ג'קוזי, סאונה), ביקורים במסעדות ובילויים במועדוני הלילה. אל אתרי הסקי מגיעים תיירים מכל רחבי העולם, תיהנו מהיכרויות חדשות!

אוכל טוב הוא חלק בלתי נפרד מהשהייה באתר סקי. עם או בלי סקי, אל תפספסו את הפיצריות האיטלקיות האותנטיות, את הגלידריות ואת מסעדות הגורמה שמציעות בשרים עם רטבים מיוחדים. במחירים של ארוחה עסקית ששמורים רק לאורחי האתר תקבלו ארוחה מלאה שמשאירה טעם של עוד.