סקי הוא ענף ספורט יוקרתי אשר סוחף אחריו מדי שנה גולשים נוספים שנהנים להגיע לאתרי הסקי בהרי האלפים ובמקומות נוספים בעולם, כדי ליהנות מהגלישה על השכבות הלבנות של השלג.

פעילויות ספורטיביות באתרי הסקי

מעבר לגלישה המוכרת במדרונות הלבנים, התפתחו עם הזמן גם ענפי ספורט חדשים כמו גלישה בסנובורד, ישיבה במזחלות כלבים שמובילים הכלבים האסקיים, גלישה במזחלות שלג, רכיבה על אופני הרים ייעודיים לשלג – fat bike בעלי הגלגלים הרחבים והחלקה על קרח באמצעות סקטים ייעודיים למשטח הקפוא. כמו כן אפשר ליהנות מחוויה מיוחדת של לינה באיגלו כמו האסקימוסים, הליכה נורדית בשלג באמצעות מוטות ייעודיים לכך וגם צלילה באגם הקפוא.

פעילויות חברתיות באתרי הסקי

אתרי הסקי הפכו כבר מזמן לבילוי חברתי ולמקום מפגש אהוב על כל גולשי הסקי שמגיעים בכל חורף לאתר, כדי ליהנות מחופשה שמשולבת בספורט. התיירים שמגיעים מכל העולם נהנים ממתקני ספא ברמה בין לאומית שמאפשרים להם ליהנות מאופציות רחבות, כמו חמאם טורקי וג'קוזי ושלל סוגים של עיסויים מקצועיים.

בערבים התיירים נהנים לבקר במועדונים ובפאבים האיכותיים, עד השעות הקטנות של הלילה וליהנות מכל העולמות שמזמנים אתרי הסקי המעולים.  

היערכות לגלישה על שלג

בכל הפעילויות הספורטיביות אשר קשורות לשהייה באתרי הסקי יש ללבוש את בגדי הסקי המיוחדים שמותאמים לקור השורר במקומות הללו. המטרה היא להגן הגנה מלאה על הגוף בטמפרטורות הנמוכות.

הדרך הטובה ביותר היא לרכוש בגדי סקי מקצועיים המיוצרים במפעלים שונים בעולם למטרה זו בלבד. המומחיות שפיתחו המפעלים הללו בשנים האחרונות מאפשרות לכל גולש ליהנות מבגדים בטיב מעולה. כך הוא רוכש סרבלים עם כיסים רכבים ורוכסנים מיוחדים, מכנסיים המיוצרים משילוב של בד רגיל ובד במבוק, היוצרים בידוד ותפרים מודבקים כדי ליצור רמת חימום בדרגה גבוהה.

כמו כן מעילים וז'קטים בעלי כובע חם, אטימות, יכולת אוורור, כיסים ייעודיים למדיה, חגורת שלג ועוד.

הנעלה עבור השהייה בשלג

לאור העובדה שבמקומות רבים יש גובה רב של שלג והגולשים יורדים עם המגלשיים במסלולים מפותלים ובמדרונות תלולים, קיימת חשיבות רבה להגן גם על הרגליים כדי שהאצבעות לא יקפאו. זו הסיבה שהגולשות קונות מגפיים לנשים נוחות להליכה בשלג וגם לגברים קיימים מגפים במידות שלהם המותאמים למטרה זו.

כאשר טסים לאתר מאתרי הסקי עם מלוא הציוד שהוא בטיב מעולה, כולם ייהנו מחופשה מושלמת שיש בה את כל היתרונות האפשריים.