אתם מתכוננים לחופשת הסקי הקרובה שלכם ואתם בוודאי בודקים את כל הציוד עד הפרט האחרון וזה כולל את מגלשי הסקי, מקלות הסקי, הקסדה, הנעליים, הכפפות, הביגוד וזו רק רשימה חלקית של הציוד שאתם צריכים. על מנת להיות ערוכים ומוכנים במאת האחוזים לקראת החוויה הגדולה שאתם הולכים לעבור עליכם גם להיות בטוחים בהקשר לבריאות ותקינות הגוף שלכם והפציעות השכיחות ביותר בתחום נגרמות כתוצאה מאי התאמה של הציוד אלינו. מדרסים אורטופדיים יכולים לעשות עבורכם את העבודה בכל הקשור ליציבה הנכונה, הנוחות המקסימאלית וכמובן ההתאמה של הנעל לכף הרגל שלכם.

לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר – להנאה מושלמת בסקי
טרם חופשת הסקי שלכם זה ממש לא הזמן להתפשר על ציוד שלא מותאם אליכם או ציוד שכבר שוכב אצלכם במרתף או במחסן כבר כמה שנים. נכון שמדובר בציוד שהוא לא בהכרח ציוד זול אבל בהחלט אפשר לקבוע שאחוז גבוה מההנאה מחופשת הסקי יקבע על פי איכות הציוד שלכם. בזמן שיש כאלו שיעשו שימוש בציוד שלא מתאים להם ויתפשרו על בינוניות אתם תקבלו החלטה עם עצמכם שאתם לא מוכנים להתפשר ולא מוכנים לעשות שימוש בציוד סקי שלא יושב עליכם בול.

לשמור על היציבות שלנו ברגע הנכון
סקי הוא אחד מענפי הספורט הקשים ביותר, הצלחה בתחום דורשת מיומנות גבוהה, יכולת פיזית מצוינת וכמובן יציבות בכל רגע נתון. אביזרים אורטופדיים הכוללים בין היתר מדרסים אבל לא רק יכולים מאוד לסייע לכם להגיע לרמות האלו, בעזרת האביזרים הללו תוכלו לחוות טוב יותר את החוויה וכמובן להרגיש בטוחים יותר שאתם גולשים למטה במהירות. יש תחומים שחלק בלתי נפרד מהעניין בהם הוא הסיכון המסוים הזה, בהחלט אפשר לומר שהסקי נכלל בתחומים האלו שכן מדובר בענף ספורט שהפציעות בו הן חלק מהעניין. שימוש באביזרים הנכונים יכולים לצמצמם באופן משמעותי את הפציעות שלכם וכמובן למנוע מכם כאבים מיותרים שרק יכולים לפגוע בהנאה שלכם מהסקי שאתם כל כך אוהבים.

לעזור לגוף שלנו לעזור לנו
הגוף שלנו הוא למעשה המכונה שלנו לחיות את החיים בצורה כזו או אחרת, במידה ונשקיע בגוף שלנו נוכל ליהנות מדברים בצורה חזקה הרבה יותר אבל אם נהיה אדישים ולא נבחין בכך שהגוף שלנו לפעמים צועק לעזרה אנחנו פשוט לא נפיק מקסימום הנאה מדברים מסוימים במקרה הטוב ובמקרה הרע אפילו נאלץ להפסיק לעשותם לגמרי. האביזרים האורטופדיים יכולים בהחלט לעשות את ההבדל בין הנאה מקסימאלית מחופשת סקי לבין סבל נוראי שמלווה בכל גלישה, אם תתאימו לעצמכם את האביזרים הנכונים ואם תשמרו על הגוף שלכם חזק ואיתן תוכלו ליהנות מחופשות סקי עוד הרבה מאוד שנים אבל במידה ולא פשוט תעשו לגוף שלכם נזק שלא בטוח שתוכלו לתקן גם לא בשלב מאוחר יותר.
המאמר באדיבות מכון אורטופדי – עקב אכילס: https://www.achilles.co.il