אין שילוב אופטימלי יותר בין מים, שמש וספורט מהשילוב שמאפשר לנו עולם הגלישה. אנשים שגילו את עולם הגלישה והתאהבו יכולים להעיד על כך ובדרך כלל מעידים על כך עם התלהבות בלתי נשלטת. המגע של הגלשן במים, תחושת הגלים, רחש הים, הכחול מסביב, השמש בשמיים – יש דרך טובה מזו לספורט? ספורט הגלישה הוא לא רק ספורט. הוא דרך חיים, הוא הווי. כל מי שניסה כבר יודע – זה ממכר. ראו הוזהרתם.

אז אם אתם חובבי ים, טבע וגלים; אם אתם מחפשים פעילות גופנית שיש בה אקשן וריגוש ומשלבת כוח פיזי עם תכנון מחשבתי – עולם הגלישה הוא העולם בשבילכם והספורט שלכם. אז בואו נערוך היכרות קצרה עם גלישה וגלשנים וכל מה שביניהם. בואו נבדוק מהי הדרך הטובה והנכונה ליהנות מהגלשן המופלא.

דרכים רבות לגלוש

עולם הגלישה הוא עולם מגוון וישנן דרכים רבות לעסוק בו וליהנות ממנו.

גלישת רוח היא ספורט תחרותי שמטפח ספורטאים ישראלים מוצלחים רבים. מדובר למעשה בשיוט על גלשן שמחובר למפרש. המפרש מאפשר לגולש להשתמש בעוצמת הרוח כדי להניע את הגלשן ולהתקדם במים. ספורט זה הוא שילוב בין גלישה ובין שיט מפרשים, הסיפוק ממנו הוא רב ואפשרויות הצמיחה בו כענף ספורט רבות ומבטיחות.

קייט סרפינג היא גלישה אתגרית וחווייתית הדורשת כוח פיזי ויכולת תמרון. הגולש עצמו מחובר לקייט מצד אחד ולגלשן מצד שני ומונע קדימה בעוצמת הרוח. מחפשים הרפתקה מדהימה? הקייט סרפינג הוא הדבר בשבילכם.

גלישת סאפ היא דרך מדהימה ליהנות מהמים תוך כדי עמידה על גלשן וחתירה במשוט בעל להב אחד. תוכלו לבחור בין לגלוש על סאפ מתנפח או על סאפ קשיח – כך או כך זהו ספורט שידרוש מכם כוח גופני, סיבולת לב ריאה ושרירים חזקים, שיווי משקל וביטחון בעמידה יציבה על פני המים.

גלישה על קטמרן היא הדובדבן שבקצפת. שיט בסירת קטמרן אינו דורש יכולת גופנית גבוהה או רקע קודם בגלישה. כל מה שדרוש הוא אהבה למים ורצון עז לצאת אל הים. גלישה על קטמרן מלמדת טכניקות שיט נכונות ותמרון נכון בין הגלים, הרוח והמפרש. לאחר רכישת הידע הבסיסי בתפעול הקטמרן תוכלו לצאת לדרך וליהנות מהשקט של הים.

פשוט לצאת אל הים

הספורט הימי הוא ספורט מענג, מספק, מלא בכיף ובהנאה ומתאים לכולם. כל אחד יכול לעסוק בו וכל שדרוש הוא אהבה לים ולגלים והכשרה בתחום הגלישה שמדבר אליכם. בתי ספר ומועדונים לספורט ימי ברחבי הארץ יאפשרו לכם להגיע, להציץ, לחוות ולהתאהב. אם תגיעו תוכלו ישר לקפוץ למים, תרתי משמע – לחבור למדריך או לקבוצה ולהתחיל בהכשרה לקראת היציאה אל הים על הגלשן החביב עליכם.

ואיך אפשר בלי אביזרים?

כבר נפלתם שבי בעולם הגלישה ואתם מכורים? זה מובן מאליו. מספיקה גלישה אחת או שתיים בתוך הכחול העמוק והמדהים כדי לדעת שעל הספורט הזה אתם לא הולכים לוותר בקלות. הסאפ שלכם יצעד איתכם מעכשיו ולאורך כל הדרך. אבל הסירו דאגה – הוא לא קשה לנשיאה. ישנן דרכים קלות ופשוטות לשאת אותו על הרכב (אם הוא קשיח) או בתיק נשיאה מיוחד. ואי אפשר בלי חליפות גלישה אופנתיות נכון? כדי שתוכלו לקפץ אל תוך המים בקלות, בחן ובמראה שיקי משגע, תוכלו למדוד שלל חליפות גלישה מדהימות, איכותיות ועמידות שיסייעו לכם לעשות את הדבר שלכם בקלות מדהימה שלא תבייש את הגולש המקצועי ביותר. משקפי סקי ישלימו לכם את המראה ויגנו על עיניכם מפני קרינת השמש כדי שתוכלו להתרכז רק בדבר אחד – בהנאה המושלמת.

המים, הגלשן ואתם

גיליתם את עולם הגלישה והתאהבתם. אתם מוכנים לצאת לדרך והדרך לא תאכזב אתכם. היא תמיד תדע לאתגר ולשלהב אתכם ותמיד תלמד אתכם דברים חדשים על עצמכם. כי זוהי המהות של עולם הגלישה – להפיק ולמצות את הטוב ביותר מעצמכם בעצמכם.