כולנו יודעים שהדרך לחופשת סקי מושלמת, עוברת בבחירה נכונה של ביגוד גלישה ייעודי. חשוב לבחור בביגוד אשר יתאים לתקציב שלכם, יגונן עליכם מפני הקור העז ויאפשר לכם לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם. הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם לבלוט על המסלול הלבן - כבר מהשנייה הראשונה.


בחרו בסט שיתאים למידות המדויקות שלכם

חשוב לבחור בבגדי סקי ממותג שעיסוקו סקי שיאפשרו לכם לבצע את כל הסלאלומים באופן המושלם ולא יכבידו עליכם בכל פנייה. בגדי סקי איכותיים הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מתרבות הסקי ולכן אסור שהם יהיו כבדים מדי או גדולים מדי. כדאי לשים לב גם לגזרות של כל דגם ולהעדיף כאלו אשר יתאימו לכם באופן מושלם ויאפשרו לכם לחלוץ אותם בקלות בסיומו של כל יום על השלג.


העדיפו בגדי סקי בעלי בידוד תרמי

בכדי שתוכלו ליהנות מחופשת סקי מושלמת ולשמור על חום הגוף שלכם באופן אידיאלי, מומלץ להעדיף בגדי סקי בעלי בידוד תרמי איכותי. חשוב לציין שלא מדובר רק על מעילים בעלי בידוד שכזה אלא על כל מהערכת הלבוש שלכם. כדאי לבחור בסטים אשר מורכבים מהאריגים המתקדמים בעולם ולהעדיף את המותגים המוכרים. כך, תוכלו לדעת שאתם מגיעים מוכנים לחופשה ולא תיאלצו לחפש בגדים חמים כאשר אתם יורדים מהמטוס.


התאימו את הביגוד לתקציב שלכם

אחת הדרכים הטובות ביותר לבחירה של בגדים לסקי בתקציב נמוך, טמונה ברכישה של בגדים איכותיים מעונות קודמות. בבגדי הסקי אין הבדלים גדולים בין המראה של הדגמים של כל שנה, כך שקשה להבחין בשינוי וויזואלי ורבים שומרים את הבגדים שלהם למשך שנים רבות. באופן זה, אתם לא צריכים להתפשר על האיכות של בגדי הספורט או על דרגת הבידוד שלהם ולרכוש את המותגים שאתם אוהבים – במחירים שאתם יכולים להרשות לעצמכם.
טיפ-בקיץ קונים-בחורף גולשים.


אל תשכחו את האטימות למים

כדאי לשים לב למידת האטימות של כל פריט ולבחור בזה אשר יאפשר לכם להישאר יבשים לאורך זמן. כיום ניתן להשיג מבחר של מכנסיים ומעילים אשר נעים בין  דרגת אטימות של 10K  לדרגת אטימות של 30k. כדאי לזכור שלמרות שהמחירים של הפריטים האלו אינם נמוכים, הם יחזיקו לכם שנים ויעזרו לכם לשמור על הבריאות שלכם גם אם ירד גשם או שלג כבד במהלך החופשה.

לסיכום, משום שהסקי מפגיש אתכם עם תנאים שאינם מקובלים במחוזותינו, חשוב לרכוש בגדים איכותיים. שימו לב לדרגות הבידוד, למחירים השונים ולמותגים הפופלריים.